گروه تابلو سازی ناموَر

لازمه رونق یافتن یک کسب و کار، شناخته شدن توسط مشتریان است. یکی از راه هایی که به واسطه آن افراد یک شغل یا یک کسب و کار را شناسایی می کنند، تابلوهای سر در مغازه ها می باشد. در حقیقت اولین کاری که هر مغازه در شروع کسب و کار خود باید انجام دهد، نصب تابلو مغازه است. چرا که وجود تابلو برای شرکت، مغازه و… همانند هویت و شناسنامه است.

انتخاب و نصب تابلو از نظر بازاریابی نیز اهمیت زیادی دارد. زیرا با هزینه نسبتا پایینی می توان یک تابلوی مناسب و جذاب داشت. تابلویی که قطعا در جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات و خدمات، تاثیر مثبتی دارد.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

در بحث انتخاب تابلو با تنوع بی نظیری از طرح و رنگ، مواجه هستید. خوشبختانه پیشرفت چشمگیر صنعت تابلوسازی باعث شده است که تمامی افراد با هر سلیقه ای، بتوانند تابلوی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. البته در این بین ممکن است برخی از تابلوها مثل چلنیوم و کامپوزیت نسبت به انواع دیگر، محبوب تر باشند. البته دلایل زیادی برای این محبوبیت وجود دارد. “زیبایی بصری تابلو” و “دوام و کیفیت” دو عنصر مهم در انتخاب تابلوهای تبلیغاتی هستند که بهتر است به هنگام سفارش تابلو حتما به آن ها، توجه کرد.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

البته تابلوهای خاص تری هم وجود دارند که بنا به سلیقه فردی، می توانند انتخاب شوند. معمولا تابلوسازی ها امکان طراحی و تولید انواع مختلف تابلوها را دارند. برخی از خدمات تابلوسازان عبارتند از:

  •  ساخت انواع تابلو لایت باکس (کریستالی و آوت دور)
  •  ساخت تابلو های کامپوزیت
  •  طراحی و ساخت تابلوهای حروف برجسته (چنلیوم، وکیوم های سه بعدی، آلومینیومی، استیل و …)
  •  ساخت تابلوهای ترمووود
  •  ساخت انواع تابلو فلکسی
  •  ساخت تابلو روان و LED

تابلوسازی نامور یکی از کارگاه های تابلوسازی است که سال ها این خدمات را ارائه داده و تجربه زیادی در این زمینه دارد. تابلوسازی نامور علاوه بر ساخت و طراحی انواع تابلو، خدمات دیگری از جمله؛ غرفه آرایی نمایشگاه، برندسازی، چاپ بنر، ساخت استند تبلیغاتی و طراحی پوستر هم به مشتریان خود، ارائه می دهد.

در گذشته به دلیل کم بودن تعداد کارگاه های تابلوسازی و گران بودن قیمت تابلوها؛ صاحبان کسب و کار ترجیح می دادند خدمات خود را با استفاده از بنر و پارچه نویسی، معرفی نمایند. اما امروز به لطف وجود تکنولوژی در ساخت تابلوها، افراد بیشتر تمایل دارند یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا، داشته باشند. وجود چنین تابلویی می تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود.

فعالیت های کارگاه تابلوسازی

در یک کارگاه تابلوسازی از زمانی که مشتری یک تابلوی تبلیغاتی سفارش می دهد تا زمان نصب آن، فعالیت های مختلفی صورت می گیرد. اولین و مهمترین کار طراحی تابلوست. به این منظور طراحان و گرافیست ها با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری، طرح اولیه را مشخص کرده و به مشتری نشان می دهند.

اگر طرح نیاز به اصلاحات خاصی داشته باشد؛ قبل از رفتن تابلو به مرحله برش، این کار انجام می شود. اما در مراحل بعدی حروف برش داده شده و نورپردازی هم به دلخواه مشتری روی تابلو، اعمال می گردد. در پایان حروف آماده شده روی زیرساز انتخابی مشتری، سوار می شوند.

تمامی مراحل مربوط به ساخت تابلوهای تبلیغاتی در کارگاه تابلوسازی انجام شده و مشتری به راحتی می تواند روی فرآیند تولید، نظارت داشته باشد. اگرچه سلیقه مشتری در این کار حرف اول را می زند اما کارشناسان تابلوساز بر حسب تجربه ای که کسب کرده اند، می توانند راهنمای خوبی در این زمینه باشند.


فعالیت های کارگاه تابلوسازی

کاربرد تابلوهای تبلیغاتی

اگر گذرتان به یک کارگاه تابلوسازی افتاده باشد؛ حتما شاهد تکنولوژی ساخت تابلوها بوده اید. در واقع صنعت تابلوسازی به دلیل پررنگ شدن تبلیغات در کسب و کارها، پیشرفت چشمگیری داشته است. به نحوی که خیلی از برندهای جهانی هنوز هم دست از انجام تبلیغات محیطی برنداشته اند. این روش تبلیغاتی شامل استفاده از بیلبوردها، تابلوهای غول پیکر و…. می شود.

در هر صورت اگر کسب و کاری راه اندازی کرده اید؛ حتما باید به فکر یک تابلوی معرفی هم باشید. بدون وجود تابلو مخاطب نمی تواند به مشتری، تبدیل شود. چرا که هیچ اطلاعی از خدمات و محصولات قابل ارائه شما، ندارد.

به طور کلی از تابلوها برای معرفی محصولات یک فروشکاه و یا مغازه، استفاده می شود. از طرفی شما می توانید برای برندسازی هم از این ابزار تبلیغاتی، استفاده کنید. دیگر مکان ها مثل مجتمع های تجاری و تفریحی، سالن سینما، فرودگاه، ایستگاه قطار و مترو، دفاتر کار و… همگی برای تبلیغ به تابلوها نیاز دارند.

کاربرد تابلوهای تبلیغاتی

اگر تبلیغات محیطی به درستی انجام شود؛ درصد بالایی از مخاطبانی که تبلیغ شما را می بینند، به مشتریان دائمی و وفادارتان، تبدیل خواهند شد. برای اینکه یک تابلو بتواند بیشترین تاثیر را در جذب مشتری داشته باشد؛ اولا باید تا حد امکان جذاب بوده و ثانیا در مکان و زمان درستی قرار گرفته باشد. به همین دلیل است که اکثر بنرهای تبلیغاتی یا تابلوها را در قسمت های پرتردد شهر، نصب می کنند.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

مهمترین کار برای سفارش تابلو، پیدا کردن یک تابلوسازی معتبر است. تابلوسازان زیادی اقدام به طراحی و ساخت تابلو می کنند اما تنها تعداد معدودی هستند که مسئولیت تولیدات خود را بر عهده می گیرند. شما می توانید برای ساخت انواع تابلو به کارگاه تابلو سازی نامور مراجعه نمایید.

ساخت تابلو در تابلوسازی نامور با توجه به آخرین تکنیک های روز دنیا و توسط افراد مجرب، صورت می گیرد. لازم به ذکر است که این تابلوسازی برای تمامی تابلوها، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کند.

در صورت وجود ضمانت نامه خیال مشتری از بابت خدمات پس از فروش تابلو، راحت است. از طرفی وجود گارانتی دلیلی بر کیفیت تابلوی تولید شده می باشد. تجربه نشان داده است طراحی زیبای تابلوهای تبلیغاتی تاثیر زیادی بر جذب مشتری خواهد داشت. بنابراین هم طراحی ظاهری تابلو و هم کیفیت و دوام متریال استفاده شده برای آن، هر دو برای یک تابلوی تاثیرگذار، لازم و ضروری به نظر می رسد.


سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر در انتخاب تابلو مردد هستید؛ بهترین کار مشاوره با کارشناسان تابلوساز است. آنان با توجه به کسب و کار شما و همچنین بر اساس تجربه ای که در این زمینه دارند، می توانند شما را به خوبی، راهنمایی کنند. علاوه بر این، هزینه ای که صرف طراحی و ساخت تابلو می شود؛ باید کاملا با بودجه مورد نظر شما، تناسب داشته باشد. به هر حال تابلوها در انواع مختلف و با هزینه های متفاوتی، ساخته می شوند.

به طور کلی پرطرفدارترین تابلوهای تبیغاتی مربوط به تابلو چلنیوم، کامپوزیت، لایت باکس، ال ای دی و ترمووود می شوند. هر کدام از این تابلوهای ویژگی های خاص خود را دارند و نمی توان هیچ کدام را به دیگری، برتری داد. البته ممکن است برخی از تابلوها از نظر قیمت برای مشتری جذاب تر به نظر برسند.

اگر اولین بار است قصد سفارش یک تابلوی تبلیغاتی را دارید؛ به هیچ عنوان نگران نباشید. کارشناسان تابلوساز در کارگاره تابلوسازی نامور آماده ارائه هر گونه راهنمایی و مشاوره به شما مشتریان عزیز هستند. به این منظور می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با آنان، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا