از طراحی تا ساخت تابلو تبلیغاتی

همانطور که در مقالات گذشته گفته شد ، تابلوهای تبلیغاتی نقش بسزایی در جذب مشتری دارند. اما هر تابلویی نمی تواند به خوبی مشتری را جذب کند.  یکی از مهمترین عوامل در جذب مخاطبان طراحی تابلو است. تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند مانند چلنیوم ، حروف برجسته، ترمو وود و … . مهمترین عامل زیبایی هر نوع تابلویی طرح آن می باشد. کارفرما ابتدا باید نوع تابلوی مورد نظرش را انتخاب نماید. تابلو انتخاب شده توسط طراح با استفاده از نرم افزار های مختلف طراحی می گردد.

طراح حرفه ای باید با اصول استفاده از رنگ ها ، انواع فونت ها و استفاده صحیح از آنها آشنا باشد تا بتواند تابلویی خلاق و جذاب را طراحی نماید. طراح با استفاده از نرم افزار های طراحی شکل اولیه تابلو را طراحی می کند و در اختیار کارفرما قرار می دهد . در صورت تایید طراحی صورت گرفته روی تابلو پیاده می شود .تابلو های تبلیغاتی هر چه هم که از مواد درجه یک و از بهترین انواع تابلو ها ساخته شوند اگر به خوبی طراحی نشوند ، نمی توانند مخاطبان زیادی را جذب فروشگاه یا کسب و کار کنند.

بسیاری از تابلو های تبلیغاتی با اینکه از بهترین متریال ها و با قیمت های بالایی ساخته شده اند ، نمی توانند به خوبی مشتری جذب کنند . دلیل اصلی این اتفاق طراحی غیر اصولی و ابتدایی تابلوی تبلیغاتی می باشد .

در شرکت تابلوسازی نامور طراحان حرفه ای و خبره بر اساس آخرین متد های طراحی و اصول بازاریابی تابلو های سفارشی را طراحی می کنند . طراحان تابلو سازی نامور ابتدا با طرح های اولیه خود را روی کاغذ پیاده می کنند سپس با آخرین نرم افزار های موجود آنها را به صورت چند بعدی  بررسی می کنند . طراح به خوبی می داند که استفاده از کدام رنگ و فونت به جذابیت کارش می افزاید. در نهایت طراحی کاربر بعد از تایید کارفرما در کارگاه تابلو سازی نامور ساخته می شود .