تابلو سردرب مغازه

اگر کار ِ تبلیغات درست انجام نشود حتی ازبزرگترین محصولات و خدمات در دنیا استقبال نمی شود و تنها در صورتی می توانند به سود آوری برسند که مصرف کنندگان آنها را بشناسند و این کار تنها با انجام تبلیغات اتفاق خواهد افتاد.

• تبلیغات چیست؟
تبلیغات انجام کارهایی است که به کمک آنها بتوانند توجه مردم را به موضوعی جلب کنند و این اطلاع رسانی ها می تواند با چاپ در رسانه ها ، روزنامه ، از طریق رادیو ، تلویزیون ، تابلوهای تبلیغاتی ، اینترنت و یا هر رسانه خاص ِ دیگری صورت بگیرد.

• تعریف رسانه تبلیغاتی چیست؟
ازهر وسیله ای که بتواند پیامی را از یک سازمان و یا شخصی دریافت کند و آن را به یک مصرف کننده بالقوه ارسال کند، می تواند برای تبلیغات استفاده شود. البته محبوب ترین رسانه ها ، عبارتند از: تلویزیون ، رادیو، اینترنت ، روزنامه ها ، مجلات و غیره
انجام تبلیغات در تلویزیون به علت گستردگی وسعت آن ، محبوب است ، اما هزینه انجام تبلیغات در آن نیز بسیارزیاد است. برای مثال : در سال 2012 بیش از 111 میلیون نفر در حال تماشای Super Bowl 2012 بودند و شرکت هایی که در طی این بازی توانستند بیش از 30 میلیون فروش داشته باشند ، به طور میانگین 3.5 میلیون دلار جهت تبلیغات تلویزیونی پرداخت کردند.
تبلیغات چاپی و رادیویی می تواند بطور قابل توجهی ارزان تر از تلویزیون باشد، اما تعداد بسیار کمتری از مردم به این رسانه ها دسترسی دارند. امروزه اینترنت به یک رسانه تبلیغاتی بسیار محبوب تبدیل شده است ، زیرا علاوه برآنکه هزینه تبلیغات در آن معقول است ، گروه بزرگی از مخاطبان نیز می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند .
موتورهای جستجو مانند : گوگل و سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و LinkedIn می توانند از داده های مربوط به کاربران خود برای قرار دادن تبلیغات که احتمالا مورد علاقه کاربر نیز می باشد ، استفاده کنند.

• بازاریابی چیست ؟
برای انجام بازاریابی باید به استراتژی ها و آمادگی هایی که می خواهید برای محصول یا خدمات خود دارید ، اشاره کنید تا بتوانید مشتریان هدف ِ خود را برای فروش محصولات خود شناسایی کنید .
بازاریابی درواقع فرآیند پیشروی ِ درازمدت است و به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید محصول خود را بسته بندی و برند سازی و طراحی کنید تا به بازار هدف مورد نظرتان برسد. بازاریابی موفق شامل زمینه های قابل توجه و زیادی است که مطالعه بازارهدف ، اساسی ترین آن می باشد.
• ساخت تابلو سر درب ِ مغازه به چه صورت است؟
تابلوهایی که برای فروشگاه ها ساخته می شوند برای آن است که بتوانند به معرفی مختصری از خدمت داخل مغازه شما بپردازند. یکی از اولی ترین مراحل برای انجام تبلیغات را شاید بتوان همین تابلوهای مغازه ها دانست.
این تابلوها حاوی نشانه هایی از تبلیغ آن فروشگاه و کسب و کار انجام شده در آن می باشد. امروزه این تابلوها را می توان در سایزها ، طرح ها و جنس های بسیار متنوع و متفاوتی و با توجه به درخواست و نیاز مشتری ساخت.
طرح اولیه این تابلوها ، ابتدا با نرم افزارهای کامپیوتری طراحی می شوند و بعد از آنکه مورد تائید مشتری قرار گرفتند ، کار ساخت آنها آغاز می شود و در مرحله آخر نوبت به استقرار و نصب آنها می رسد.
شرکت تابلوسازی نامور با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو ها ، آماده همکاری با تمام مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس:
021.57996
021.88064416
021.88064417
09123753205
تلگرام : 09016332727