ساخت تابلو سر درب مغازه چگونه است؟

همان طور که می دانیم هدف اساسی ِ هر نوع تبلیغی این است که بتواند روی رفتار مربوط به خرید ِ مشتریان تاثیر بگذارد و معمولا این کار را با ارائه دادن یک پیغام قانع کننده در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر انجام می دهد.

• برخی از تعاریف پر کاربرد در تبلیغات عبارتند از :
 بازار ِ هدف : ایجاد بازار هدف اولین گام مهم در هر کمپین تبلیغاتی است ، قبل از انجام هر کاری ، باید بدانید که مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند؟
بازار هدف یک مشخصات جمعیتی از مشتری های احتمالی با در نظر گرفتن معیارهایی مانند : سن ، جنس ، وضعیت تاهل ، سبک زندگی ، عادت های خرید و غیره … می باشد.
همچنین لازم است که سطح رقابت برای محصول یا خدمات خود را با مخاطبان مورد نظر خود بررسی کنید ، زیرا ممکن است لازم باشد که در مورد قیمت و یا خدمات رقابت کنید.
 انواع روش های تبلیغات عمومی کدامند ؟
روش های بسیار مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد ، در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.
o تبلیغات روزنامه : در حالی که این روش در حال کاهش است (درآمد آگهی روزنامه های ایالات متحده در سال های 2006 تا 2015 بیش از 50٪ کاهش یافته است) اما تبلیغات روزنامه ها همچنان می توانند راهی موثر برای رسیدن مشتریان به هدفشان باشند.
o ارسال ایمیل ِ مستقیم نیز می تواند بسیار مفید باشد.
ارسال آگهی ها از طریق ایمیل که به طور مستقیم به محل اقامت و یا کسب و کار و در مناطق جغرافیایی ارسال می شود ، هنوز هم می تواند تاثیر گذار باشد. اما متاسفانه آمارها نشان می دهند که تقریبا نیمی از آگهی های مستقیم ایمیل ، توسط گیرندگان خوانده نشده و به عنوان “ایمیل ناخواسته” دور ریخته می شوند.
o رسانه های اجتماعی : این رسانه ها برای تبلیغ کنندگان بسیار محبوب هستند زیرا شرکت ها با دسترسی به داده های کاربر مانند (سن ، منافع و غیره) می توانند تبلیغات را به مخاطبان ارائه دهند.
یکی از اساسی ترین مواردی که باید قبل از انجام تبلیغات انجام دهید و شاید به جرات بتوان آن را اساسی ترین مرحله قبل از شروع انجام تبلیغات دانست ، نصب تابلویی مناسب و شایسته ، بالای درب ِ مغازه و فروشگاه شما می باشد. خصوصیات زیر به زیباتر شدن و تاثیر گذاری هر چه بیشتر تابلوهای مغازه کمک شایانی می کنند.
1. انتخاب نوع تابلو از بین جنس های مختلف که بتواند برای شغل و کار شما مناسبترین باشد.
2. انتخاب اندازه و سایز مناسب برای تابلوی سر درب ِ مغازه
3. داشتن رنگ ِ مناسب کار و فعالیت شما
4. انجام نورپردازی حرفه ای برای تابلوی مغازه
5. دادن ِ افکت ها و جلوه های خاص و تاثیر گذار روی تابلوها
• هر مغازه و فروشگاهی به تابلو سر درب ، نیازمند است.
یکی از مشکلات و ایرادات اساسی که در ساخت ِ تابلوهای تبلیغاتی که در سر درب ِ فروشگاه ها استفاده می کنند مشاهده می شود ، مناسب نبودن تصویر انتخاب شده با شغل و حرفه مشتری می باشد ، عده ای از افراد نا آگاه به دلیل آنکه تصویر و یا عکسی جالب و یا مورد توجه است ، بدون فک و در نظر گرفتن تناسب عکس با شغلشان ، تصمیم می گیرند آن تصویر را برای تابلوی سر درب مغازه انتخاب کنند.
همان طور که شاهد هستیم بسیاری از اغذیه فروشی ها و یا مشاورین املاک در سطح شهر وجود دارند و تابلویی را که برای سر درب فروشگاه و مغازه خود انتخاب کرده اند تناسبی با شغل و حرفه ای آنها ندارد و یا در مواردی دیده شده است ازعکس های تکراری استفاده می کنند و در سطح شهر، عکسای مشابه زیادی را می بینیم ، این کار برای مخاطب بسیار خسته کننده خواهد بود توجه او را به فروشگاه شما کاهش خواهد داد.
شما عزیزان برای آنکه بتوانید یک تابلوی فروشگاهی /مغازه / سر درب ِ خوب و با کیفیت داشته باشید می توانید ، جهت مشاوره و سفارش با همکاران ما در شرکت تابلوسازی نامور تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی آنها بهره مند شوید.
شماره های تماس:
021.57996
021.88064416
021.88064417
09123753205
تلگرام: 09016332727