خصوصیات تابلوهای تبلیغاتی برای تاثیرگذاری بیشتر کدامند؟

مشتری های تابلوهای تبلیغاتی ، دیگر به آنها مانند بیست یا سی سال ِ پیش نگاه نمی کنند زیرا در گذشته استفاده از تابلوها ، جزو معدود وسیله های تبلیغاتی به شمار می رفت اما اکنون وسایل متعددی برای این کار وجود دارد.

اما در این روزها با پیشرفت هایی که در تکنولوژی شاهد آن هستیم می بینیم که اکثر مردم همواره در حال جستجو در فضای مجازی هستند و بیشتر وقت خود را با گوشی ، تبلت و بازی های الکترونیکی سپری می کنند. اما همه اینها به معنای آن نیست که باید تبلیغات روی بیلبوردها را کاهش داد و یا از آن صرف نظر کرد زیرا آنها هنوز هم می توانند تاثیر زیاد و قدرتمندی روی برندها داشته باشند.
تبلیغات در فضای باز می تواند برای سود دهی و شناساندن کالا و یا محصول بسیار تاثیر گذارتر باشد. در زیر به استراتژی هایی اشاره می شود که به کمک آنها می توانید درصد دیده شدن ِ تابلو های خود را به بالاترین حد ممکن برسانید .
1. استفاده از تعداد کلمات ِ کمتر از 6 عدد ، بسیار ایده آل خواهد بود.
به دلیل آنکه محل نصب تابلوهای تبلیغاتی ، معمولا در خیابان ها و بزرگراه ها می باشد و در چنین مکان هایی انسان فرصت کافی برای توقف و نظاره کردن ِ دقیق به تصاویر و یا نوشته های روی تابلوها را ندارد به همین دلیل ، میانگین زمانی که هر فرد در این شرایط می تواند روی یک تابلو تمرکز کند را 6 ثانیه تخمین زده اند.
اگر نام تجاری شرکت شما طولانی باشد و یا به توضیحات زیادی احتیاج داشته باشد و خدمات پیچیده و زیادی را شامل شود ، باید فکر استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بسیار بزرگ را برای انجام تبلیغ دور بیندازید.
2. تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای بسیار بزرگ محلی برای گرفتن ِ مشتری مستقیم نمی باشند و می توانید در سایزهای کوچکتر استفاده کنید.
بسیاری از افراد تصور می کنند با قرار دادن شماره تلفن و یا آدرس وب سایت خود روی تابلوهای تبلیغاتی بزرگ ، می توانند به راحتی مشتریان را به طور ِمستقیم به سمت خود جذب کنند اما 99 درصد افرادی که این موارد را روی تابلوها مشاهده می کنند ، تماس و یا بازدیدی از وب وسایت بیان شده نخواهند داشت. زیرا باید از تابلوهای تبلیغاتی بزرگ به عنوان ابزارهای ثانویه استفاده کرد نه به عنوان وسیله ای که بتواند یک نام تجاری را بسازد.
پس اگر می خواهید مخاطبان تان به طور مستقیم با شما و کارتان ، در ارتباط باشند می توانید از ابزارهای مشابه و کاربری دیگر از قبیل ِ : تبلیغات چاپی ، تلویزیون ، رادیو ، آگهی ها ، وب سایت ها و یا ایمیل های مستقیم استفاده کنید.
3. تابلوهای تبلیغاتی ِ زیاد هوشمندانه ، نادیده گرفته می شوند.
درست است که همواره به این موضوع تاکید می کنند که برای انجام تبلیغات از طرح ها و مدل های جالب و خلاقانه استفاده کنید و اگر تبلیغات شما تکراری و خسته کننده باشد دیده نخواهد شد. اما اگر طرح های به کار برده شده در بیلبورد شما بیش از حد ، خلاقانه و هوشمندانه طراحی شده باشند در میان نگاه اکثر مخاطبان گم و پنهان خواهند ماند و از هدف اصلی خود دور می شوند.
4. داشتن تابلوهای تبلیغاتی بیشتر ، نتیجه بهتر برای شما خواهد داشت.
یک عدد تابلو کافی نیست . تابلوهای تبلیغاتی ، رسانه ای کامل هستند ولی برای آنکه بتوانید نتیجه و کارایی تبلیغات شما بسیار افزایش پیدا کند بهتر است از تعداد زیادی تابلوهای تبلیغاتی با درجات تاثیر پذیری متفاوت استفاده کنید این تابلوها با توجه به سایز ، طرح ، محل قرار گیری ، ترافیک و … دارای ارزش های متفاوتی هستند.
شرکت تابلوسازی نامور ، با سال ها سابقه کاری در طراحی ، تولید و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی ، بنر ، تابلو کامپوزیت ، لایت باکس ها ، غرفه آرایی نمایشگاه ، برند سازی و … توانسته است به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود و همواره رضایت آنان را جلب نماید. جهت دریافت مشاوره و یا ثبت سفارشات خود می توانید با شماره های زیر با همکاران ما تماس بگیرید و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید.
شماره های تماس :

ارتباط با ما : 57996 

شماره تماس کارخانه : 44860911

   09016332727