گروه تابلو سازی ناموَر

دنیای تبلیغات به سمتی پیش می رود که هر روز شاهد ابداع روش های جدیدی برای معرفی کالا و خدمات هستیم. اما در این بین هنوز هم روش های سنتی و قدیمی پا برجا هستند. استفاده از تابلو برای تبلیغ یک محصول از دیرباز مورد توجه افراد بوده است. اما تنوع بی نظیر تابلوها ممکن است صاحبین کسب و کار را برای انتخاب، دچار سردرگمی کند. فکر می کنید کدام یک از تابلوها بهتر می تواند رسالت تبلیغات را انجام دهد؟!

تابلو کامپوزیت یکی از بهترین ها در این زمینه است. این تابلوها از ورق های کامپوزیت ساخته شده اند و چون این ورق ها به راحتی می توانند در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی مثل رطوبت، باران های زیاد، آفتاب های شدید و … مقاومت کنند، طرفداران بسیاری هم دارند. در ادامه با این نوع تابلو و روش ساخت آن، بیشتر آشنا می شوید.

چرا تابلو کامپوزیت؟

یکی از دلایلی که باعث می شود افراد برای تبلیغ کسب و کار خود به سراغ تابلوهای کامپوزیت بروند، استقامت بالای آن هاست. بر همین اساس بیشتر افراد برای تابلوهای محیطی خود ترجیح می دهند از این جنس کمک بگیرند و حتی در بسیاری موارد افراد تمایل دارند از این متریال برای نماسازی ساختمان های خود، استفاده کنند.

ورق های کامپوزیت قابل برش می باشند. همچنین به راحتی می توان آن ها را خم کرده و شیارهای مورد نیاز را روی آن ها، اعمال کرد. این تابلوها را می توان تمیز کرد و به دلیل ضد آب بودن و استحکامی که دارند، می توان آن ها را بدون آنکه زنگ بزنند و یا رسوب ها را به خود جذب کنند، شستشو داد.

اما ورق کامپوزیت چگونه ساخته می شود؟ اجزای تشکیل دهنده کامپوزیت شامل آهن آلات و اتصالات، ورق یا پوشش کامپوزیت و روکش مخصوص می شود. این ترکیب باعث ایجاد آلیاژی مقاوم و البته سبک وزن می شود. همین وزن سبک کارایی آن را برای مصارف مختلف، بالا برده است.


چرا تابلو کامپوزیت؟

استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت در مناطق گرم بسیار مناسب است و نمی توان رقیبی برای آن پیدا کرد، زیرا پلی اتیلن فشرده که در لایه وسط آن قرار دارد به همراه دو لایه آلومینیوم که در رو و زیر کار قرار گرفته است، می تواند قوی ترین و بادوام ترین جنسی باشد که در شرایط گرم آب و هوایی، استفاده می شود.

خوشبختانه تابلو کامپوزیت را می توان در انوع رنگ ها، پیاده سازی کرده و آن را به فرم و شکل دلخواه، درآورد.

مطالب مرتبط: تابلو سازی و نصب نمای کامپوزیت

قیمت طراحی و اجرای تابلو کامپوزیت

همانطور که گفته شد؛ این ماده به دلیل زیبایی، انعطاف پذیری و جنس مرغوبی که دارد، بسیار مورد استقبال تابلوسازان قرار گرفته است. به همین دلیل معمولا جزء اولین گزینه های انتخابی برای ساخت تابلو می باشد. البته که متریال انتخابی برای ساخت تابلو کاملا مطابق با سلیقه و نظر مشتری است اما  کارشناسان تابلوساز می توانند طبق تجربه ای که در این زمینه دارند، بهترین تابلو و متریال را به مشتری، پیشنهاد دهند. در نهایت تصمیم با مشتری است.

اما به سراغ قیمت این تابلو برویم؟ خیلی از مشتریان از همان ابتدا تمایل دارند از قیمت تابلو مطلع شوند. باید بگوییم که قیمت تابلو به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان تنها بر اساس نوع تابلو، تعیین قیمت کرد. به طور مثال زمانی که به یک تابلوسازی مراجعه کنید؛ تابلوساز طی برگزاری یک جلسه از شما درباره ابعاد تابلو، مکان نصب،  طرح مورد نظر، نورپردازی و… سوالاتی خواهد پرسید. تمامی این موارد در قیمت تمام شده یک تابلو، تاثیرگذار هستند. خواه تابلو کامپوزیت باشد، خواه هر تابلوی دیگری.

به طور کلی هزینه نصب و اجرای تابلو کامپوزیت نسبت به متریال های دیگر کمتر بوده و به دلیل آماده بودن ورق های کامپوزیت، زمان اجرا و نصب کوتاه تری هم دارد. منطقی است که خیلی از مشتریان به دلیل همین مزایا، نسبت به سفارش تابلو کامپوزیت تمایل نشان دهند.

قیمت طراحی و اجرای تابلو کامپوزیت

مزایای استفاده از ورق کامپوزیت در ساخت تابلو

در این مقاله تا حدی با مزایای تابلو کامپوزیت آشنا شدید. در زیر به طور خلاصه برخی از مهم ترین مزایای این نوع تابلو را به صورت فهرست وار، ذکر می کنیم:

  • ضد حریق و عایق بودن
  • قابل شستشو بودن
  • ضد زنگ بودن
  • داشتن انعطاف پذیری بالا
  • سبک وزن بودن
  • داشتن تنوع رنگی بالا
  • داشتن قیمت مناسب

اگرچه از تابلوهای کامپوزیت برای هر مکانی می توان استفاده کرد، اما بیشترین کاربرد این تابلو برای مغازه ها، فروشگاه ها، ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می باشد. البته که متریال کامپوزیت در نماسازی هم بسیار استفاده می شود. حتی برخی از ساختمان ها برای هماهنگی بیشتر بین نما و تابلوی تبلیغاتی نصب شده روی آن، به سراغ این متریال می روند.

مزایای استفاده از ورق کامپوزیت در ساخت تابلو

چگونگی طراحی و ساخت تابلوهای حروف برجسته کامپوزیتی

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به یک تابلوسازی رجوع کنید؛ قبل از هر چیز نیاز شما و بودجه ای که برای سفارش تابلو در نظر گرفته اید، مشخص می شود. پس از آن کارشناسان متناسب با کسب و کار و بودجه ای که دارید، بهترین تابلو را به شما معرفی می کنند.

ممکن است طرح اولیه دلخواهی داشته باشید و یا بخواهید طراحان مجموعه تابلوسازی کار طراحی تابلو را برایتان، انجام دهند. زمانی که طرح به تایید شما رسید؛ تابلو وارد فاز تولید می گردد. برش حروف برجسته، اعمال نورپردازی و… همگی تحت نظر و سلیقه مشتری، قابل انجام است. در نهایت تابلوی آماده شده به محل مور نظر برای نصب منتقل شده و در بهترین نقطه ممکن، نصب می گردد. از لحظه نصب گارانتی و ضمانت نامه تابلو نیز آغاز می گردد.

مطالب مرتبط: تابلو کامپوزیت طرح چوب

تابلو کامپوزیت را می توان به صورت تلفیقی با دیگر متریال ها، تولید کرد. نوع حروف به کاررفته در تابلو کامپوزیت (منظور حروف برجسته نصب شده روی زیرکار کامپوزیت می باشد) می تواند از جنس پلاستیک، چلنیوم، فلز، استیل و… باشد. این دیگر به سلیقه مشتری برمی گردد که چه نوع حروف برجسته ای را مد نظر داشته باشد.

طراحی تابلو کامپوزیت می تواند ساده یا اینکه ترکیبی از چند رنگ متفاوت و یا تلفیقی از دو یا سه متریال باشد. در صورتی که این تابلو به صورت تلفیقی تهیه شود، یک تابلوی منحصر به فرد و متمایز خواهید داشت. همین تمایز می تواند برای شما جذب مشتری داشته باشد.

چگونگی طراحی و ساخت تابلوهای حروف برجسته کامپوزیتی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر تصمیم گرفته اید از تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنید؛ می توانید به یک تابلوسازی معتبر رجوع کرده و انتظاراتی که از یک تابلوی تبلیغاتی دارید را با کارشناسان تابلوساز، مطرح کنید. تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی را انجام می دهد. از همه مهم تر این تابلوسازی همراه با تحویل تمامی محصولات خود، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه می دهد. وجود ضمانت نامه باعث می شود خیال مشتری از بابت خدمات پس از فروش، راحت باشد. چه بسا خیلی از تابلوسازان از این موضوع سر باز زده و محصولات تولیدی خود را گارانتی نمی کنند. بنابراین بهتر است به هنگام انتخاب تابلوساز حتما این موارد را در نظر بگیرید تا در آینده به مشکل برنخورید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا