گروه تابلو سازی ناموَر

ساخت حروف برجسته چگونه است؟

اگر کسب و کاری داشته باشید، حتما به این موضوع واقف هستید که بدون معرفی و شناساندن آن به دیگران نمی توانید آنطور که باید و شاید روی فروش، تمرکز کنید. در واقع آنچه که شما را در یک کسب و کار به سمت موفقیت سوق می دهد، فروش بالاتر و داشتن مشتریان بیشتر است و این همان چیزی است که باعث می شود افراد به سمت تبلیغ کالا و خدمات، روی آورند.

از بین روش‌ های متنوعی که صنعت تبلیغات در اختیار ما قرار می ‌دهد؛ بهتر است به سراغ کدام یک برویم تا هم بازدهی بالاتری داشته و هم از نظر هزینه، مقرون به صرفه تر باشد؟

ساخت حروف برجسته چگونه است؟

ساخت تابلوهای تبلیغاتی آن هم با حروف برجسته و سه بعدی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می ‌باشد که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما طراحی و ساخت حروف برجسته چگونه است؟!

اهمیت وجود تبلیغات برای معرفی کالا و خدمات

حتما شما هم آگهی ها و بیلبوردهای تبلیغاتی را در جاده ها و مکان های پرتردد شهری، مشاهده کرده اید. اگر کمی تیزبین و کنجکاو باشید؛ به سادگی از کنار تبلیغات عبور نمی کنید و این سوال ذهن شما را درگیر می ‌کند که چرا یک شرکت و یا کمپانی بزرگ تجاری نیاز به انجام تبلیغات روی بیلبوردهای بین شهری و بزرگراه ‌ها دارد؟! مهم ‌ترین مسئله ‌ای که باعث پایداری یک کسب و کار می گردد، انجام تبلیغات است. معمولا مشتریان تا زمانی که یک برند خاص و یا محصول باکیفیتی را نشناسند، اقدام به خرید آن نمی کنند.

بیلبوردها تنها یکی از ابزارهای تبلیغاتی هستند. شما می توانید از تیزرهای تلویزیونی، آگهی های مطبوعاتی و یا پوسترهای بزرگ هم برای این کار استفاده کنید که البته هزینه هر کدام از این روش ها، متفاوت خواهد بود.

به طور کلی شیوه تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید سه شاخص مهم را داشته باشد:

  • کوتاه بودن
  • تصویری بودن
  • زیبا بودن

وجود این سه اصل در کنار هم می تواند یک تبلیغات اصولی و تاثیرگذار را به دنبال داشته باشد. در بین روش ‌های مختلف تبلیغات، استفاده از تابلوهای حروف برجسته رواج زیادی پیدا کرده است. چرا که این تابلوها هم می توانند تصاویر زیبایی داشته باشند و هم در مدت زمان کوتاهی پیام تبلیغاتی مورد نظر را به ذهن مخاطب، منتقل کنند.

بنابراین تابلوهای حروف برجسته سه شاخص مهم را دارا هستند و می ‌توانند از ایده‌آل‌ترین روش های تبلیغاتی، محسوب شود.

نکات مهم در تابلوهای حروف برجسته

نکات مهم در تابلوهای حروف برجسته

تابلوهای حروف برجسته خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. اگر بخواهید یک تابلوی جذاب، زیبا و منحصر به فرد داشته باشید؛ باید مواردی را به هنگام طراحی و ساخت آن در نظر بگیرید. تابلو باید ارتفاع مناسبی از سطح زمین داشته باشد. به طوری که بتوان از تمامی جهت ها تصویر درج شده روی تابلوی تبلیغاتی و یا متن نوشته شده روی آن را مشاهده کرد.

علاوه بر این، نورپردازی هم جزء ویژگی های اصلی یک تابلوی حروف برجسته می باشد. نورپردازی تابلو می ‌تواند به هنگام شب برای شما جذب مشتری داشته باشد. در واقع جذابیت یک تابلو تبلیغاتی شب هنگام بیشتر به واسطه همان نورپردازی جالب و خیره کننده ای است که دارد.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، خدمات پس از فروش و نحوه تعمیر و نگهداری تابلوست. متاسفانه برخی از تابلوسازان از این مورد، سر باز می زنند و پس از اینکه تابلوی ساخته شده را به مشتری تحویل دادند؛ تصور می کنند دیگر هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارند.

این موضوع برای مشتری ممکن است خساراتی را به دنبال داشته باشد. در هر صورت یک تابلوی تبلیغاتی باید ضمانت نامه معتبر داشته و تابلوساز نسبت به خرابی ها و آسیب های احتمالی پس از نصب تابلو، تعهد داشته باشد.‌ بر همین اساس انتخاب تابلوساز یک اصل مهم و کلیدی می باشد.


ساخت حروف برجسته چگونه است؟

خوشبختانه تنوع تابلوهای حروف برجسته بسیار زیاد است. به طوری که امروزه می توان بیش از ۵۰ مدل مختلف از حروف برجسته را طراحی و تولید کرد. تابلوها معمولا با توجه به جنس، رنگ، نوع نورپردازی، ابعاد و… با یکدیگر متفاوت هستند. تابلوسازی نامور مدت زیادی است که در زمینه تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و می تواند نسبت به درخواست شما مشتریان گرامی برای داشتن هر نوع تابلوی تبلیغاتی، پاسخگو باشد.

برخی ازمحبوب ترین تابلوهای حروف برجسته شامل تابلو چلنیوم، تابلو وکیوم سه بعدی، تابلو استیل، تابلو آلومینیوم رنگی و… می شود.

ساخت حروف برجسته

اما بپردازیم به نحوه طراحی و ساخت حروف برجسته:

در مرحله اول کارشناسان تابلوساز نیازهای مشتری و انتظاراتی که از یک تابلوی تبلیغاتی دارد را مورد بررسی قرار می ‌دهند. ممکن است مشتری تنها درخواست تصاویر تبلیغاتی داشته و یا قصد داشته باشد آدرس و شماره تماس خود را هم روی تابلو، درج کند. درج لوگو و نام یا برند تجاری موضوع بسیار مهمی است که خیلی از مشتریان روی آن تاکید ویژه دارند.

پس از نیازسنجی، نوبت به طراحی می رسد. در این مرحله طراحان باتجربه سعی دارند بهترین و مناسب ترین طرح ممکن را توسط نرم افزارهای دقیق کامپیوتری طراحی کرده و به مشتری، ارائه کنند. زمانی که طرح توسط مشتری تایید شد، به مرحله اجرا می رود. این مرحله حساس ترین و مهمترین مرحله در ساخت حروف برجسته می باشد.

حروف و نوشته های مورد نظر در این مرحله توسط دستگاه های لیزری برش خورده و لبه هایی دورتادور حروف، چسبانده می ‌شود. وجود لبه ‌ها یک حالت سه بعدی و زیبا به حروف می دهد.

برخی از مواقع حروف برجسته با هدف ساخت یک تابلوی تبلیغاتی تهیه می شود. در این صورت حروف ساخته شده روی یک زیرساز (از هر جنسی که مشتری انتخاب کند)، سوار می گردد. برای انتخاب زیرساز ورق های پی وی سی و یا کامپوزیت، اولویت بیشتری دارند.

آنچه که برای طراحی و ساخت حروف برجسته باید مد نظر قرار دهید؛ کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت این حروف است. حروف برجسته معمولاً در نمای بیرونی ساختمان و یا به عنوان تابلو سر درب مغازه ها و فروشگاه ها، نصب می گردند. بنابراین چنین حروفی در محیط خارجی قرار داشته و قطعاً در معرض گرد و غبار، باد، باران و تابش خورشید می باشند. اگر متریال استفاده شده کیفیت و دوام کافی را نداشته باشد، این حرف به سرعت در برابر عوامل محیطی آسیب می بینند.

برای اینکه از کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت حروف برجسته اطمینان کافی داشته باشید؛ بهترین کار مراجعه به تابلوسازان معتبر است. تابلوسازی که همراه با تمامی کارهای ساخته شده، گارانتی و ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه کند. تابلوسازی نامور با داشتن چندین سال سابقه و فعالیت کاری، توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را در خصوص مشتری مداری و همچنین کیفیت حروف برجسته ساخته شده، کسب کند.

نحوه طراحی و ساخت حروف برجسته

سفارش تابلو تبلیغاتی

شما می توانید ساخت حروف برجسته ای که مد نظر دارید را با هر متریال و هر ترکیب رنگ دلخواهی به تابلوسازی نامور، سفارش دهید. کلیه مراحل سفارش تابلو کاملا به صورت اینترنتی و غیرحضوری قابل انجام است. علاوه بر این، می توانید با کارشناسان این مرکز تابلوسازی ملاقات داشته و از نزدیک نمونه کارهای ساخته شده توسط آنان را مشاهده کنید.

شما می توانید به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا