گروه تابلو سازی ناموَر

همیشه قبل از اینکه اقدام عجولانه و زودهنگامی برای طراحی تابلو مغازه و یا شرکت داشته باشید؛ بهتر است در همان مورد خاص تحقیق و جستجو کنید. گروه تابلوسازی نامور افتخار دارد با سال ها تجربه یک پیشکسوت در زمینه تابلوسازی و طراحی تابلوهای تبلیغاتی و لایت باکس باشد. شما می توانید قبل از سفارش هر گونه تابلوی تبلیغاتی؛ از مشاوره رایگان این مجموعه، استفاده کنید. زمانی که قصد سفارش تابلو را داشته باشید، باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید یک مشاوره اصولی و صحیح با کارشناسان تابلوساز، داشته باشید‌.

مشاوره طراحی تابلو

اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی

رقابت در هر کسب و کاری مدیران و صاحبان آن کسب و کار را ناگزیر به انجام تبلیغات می کند. تبلیغات باعث می شود به خوبی دربین افراد شناخته و معروف شوید. به همین دلیل است که شرکت های بزرگ تجاری با وجود شهرت فراوان هنوز هم دست از تبلیغات، برنداشته اند. یکی از به صرفه ترین و البته موثرترین روش های تبلیغاتی، استفاده از تابلوست. تابلوها می توانند کار معرفی شما را به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون هیچ گونه هزینه اضافی، انجام دهند. همین مزیت جذاب است که خیلی افراد را به سمت تابلوهای تبلیغاتی می کشاند. اما برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی تاثیرگذار و مناسب چه فاکتورها و عواملی را باید در نظر بگیریم؟!

اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی

فاکتورهای مهم به هنگام طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به یک تابلوسازی معتبر رجوع کنید؛ کارشناسان و مشاوران تابلوساز سوالاتی را از شما، خواهند پرسید. سوالاتی از قبیل “آیا قرار است تابلوی مذکور در یک محیط داخلی نصب شود و یا یک محیط خارجی؟” و یا اینکه “نورپردازی تابلو به چه صورت باشد؟” “آیا نور کافی در محیط وجود دارد یا خیر؟”

تمامی این سوالات باید توسط مشتری پاسخ داده شود. چرا که کارشناس تابلوساز را برای طراحی و ساخت مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی، راهنمایی می کند. به طور کلی برای سفارش تابلو توجه به موارد زیر، توصیه می شود:

نوع کسب و کار

هر تابلویی برای هر نوع کسب و کاری، مناسب نیست. اگر به همین یک جمله اعتقاد کافی داشته باشید، می توانید در حیطه تبلیغات از طریق تابلو موفق عمل کنید. شما باید متناسب با نوع کسب و کاری که دارید، یک تابلوی مناسب و منحصر به فرد داشته باشید. به عنوان مثال، برای برخی از کسب و کارها حتما می بایست از یک رنگ سازمانی مشخص برای زیرساز تابلو، استفاده شود.

مطالب مرتبط: مناسب ترین ابعاد برای تابلو مغازه چیست؟

ابعاد تابلو

تقریباً بدون دانستن سایز تابلو نمی توان برای طراحی و ساخت آن، دست به کار شد. ابعاد تابلو شامل طول و عرض تابلو می باشد. مسلما هر چقدر به طول و عرض تابلو بیشتر اضافه شود، تابلوی بزرگتری خواهید داشت. البته باید سر درب مغازه و فروشگاه شما هم از نظر متراژ با تابلوی سفارش داده شده، هماهنگی داشته باشد. هزینه مربوط به طراحی و ساخت تابلو با ابعاد آن رابطه مستقیم دارد. به این صورت که هر چقدر تابلو بزرگتر باشد، هزینه مربوط به ساخت آن نیز بیشتر می شود.

فاکتورهای مهم به هنگام طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی

متریال مورد استفاده

حتماً مثل معروف “هر چقدر پول بدهید، آش می‌ خورید” را شنیده اید. این ضرب المثل در مورد ساخت تابلوهای تبلیغاتی به شدت صدق می کند. به این صورت که اگر برای ساخت تابلو از مواد اولیه و متریال مرغوبی استفاده شود، ناگزیر هستید هزینه بیشتری برای ساخت آن بپردازید. البته که این هزینه مازاد ارزشش را خواهد داشت. چرا که تابلوی مذکور قرار است سال ها برای شما، تبلیغات و جذب مشتری داشته باشد.

محل نصب تابلو

شما به عنوان مشتری باید مشخص کنید تابلویی که سفارش می دهید قرار است در کدام قسمت نصب گردد. اگر قرار است تابلو در بالاترین نقطه یک ساختمان تجاری نصب شود؛ حتماً باید از متریالی برای ساخت آن استفاده شود که مقاومت کافی را در برابر عوامل محیطی مختلف، داشته باشد.

تابلوی مورد نظر نباید در برابر بارش باران دچار زنگ زدگی و یا در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی گردد. به همین دلیل است که همواره توصیه می ‌کنیم برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به تابلوسازان معتبری مراجعه کنید که همراه با تحویل تابلو؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کنند.

بودجه

این موضوع که شما قرار است چه مقدار بودجه برای طراحی و ساخت تابلو صرف کنید، اهمیت زیادی دارد. تابلوساز باید متناسب با بودجه تخصیص یافته مشتری، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد دهد. مثلا برخی از تابلوها جزء تابلوهای مدرن و گران قیمت هستند و ممکن است به هیچ عنوان با بودجه پیشنهادی شما، مناسب نباشند. بنابراین حتماً در مراحل اولیه و در زمان مشاوره این موضوع را با کارشناس تابلوساز، در میان بگذارید.

مدت زمان ساخت

قطعاً از زمانی که مشاوره می شوید تا زمانی که تابلو را تحویل بگیرید، مدت زمانی طی می شود. چرا که قرار است تابلو توسط نرم افزار طراحی شده و به مراحل بعدی برش و نورپردازی برود. بنابراین اگر محدودیت زمانی دارید، حتما این موضوع را به اطلاع کارشناس تابلوساز برسانید. چرا که برخی از انواع تابلوها برای طراحی و ساخت زمان زیادی نیاز دارند.

انتخاب رنگ

اگرچه برای هر تابلوی تبلیغاتی، طراح مجموعه با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها بهترین و مناسب ترین رنگ را پیشنهاد می ‌دهد اما در هر صورت سلیقه و نظر مشتری هم در این زمینه، دخیل است. مخاطبین برخی از کسب و کارها از گروه های سنی خاصی هستند و لازم است طراح مجموعه رنگ هایی متناسب با همان گروه سنی و یا جامعه هدف، پیشنهاد دهد.

تجهیزات مورد نیاز

قطعاً برای ساخت تابلو به تجهیزاتی نیاز است. به عنوان مثال، برای نورپردازی باید از لامپ های ال ای دی و اس ام دی استفاده شود. کارشناسان تابلوساز حتماً باید این موضوع را با مشتری در میان بگذارند که استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت تر در نهایت به نفع او خواهد بود. به عنوان مثال اگر از لامپ های ال ای دی و اس ام دی باکیفیتی برای نورپردازی تابلو استفاده شود؛ پس از نصب و در مدت زمان کوتاهی شاهد سوختگی و خرابی آن ها، نخواهید بود.

طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی

انتخاب نوع تابلو

زمانی که کارفرما درخواست مشاوره از واحد مشاوره تابلوسازی داشته باشد؛ کارشناسان تابلوساز باید بتوانند پاسخ تمام سوالات ذهنی او را بدهند. یکی از دغدغه های مشتری در این زمینه، انتخاب نوع تابلوست. مشاور باید با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر نوع تابلوی تبلیغاتی و همچنین در نظر گرفتن نوع کسب و کار کارفرما یا مشتری؛ بهترین و مناسب ترین تابلو را به وی، پیشنهاد دهد.

مطالب مرتبط: بهترین تابلو تبلیغاتی چیست؟

سفارش تابلو

زمانی که کار مشاوره به درستی انجام شود؛ می ‌توان فرآیند طراحی و ساخت تابلو را آغاز کرد. همانطور که گفتیم، تابلوها انواع مختلفی دارند. پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی شامل تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو فلکسی، تابلو حروف برجسته استیل، تابلو لترمکس و تابلو ترمووود می باشد.

تابلوسازی نامور یکی از باسابقه ترین تابلوسازی ها در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی است. این تابلو سازی برای ساخت تابلو از بهترین و به روزترین متریال موجود در بازار، استفاده می ‌کند. وجود گارانتی و ضمانت نامه معتبر همراه با تحویل تابلو به مشتری، خود گواهی بر این ادعاست.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا